'אירופנים' מציגה: קברי צדיקים במזרח אירופה – בטלפון אחד

ב'אירופנים' יכינו לכם את הכרטיסים הכי קרוב למועד ולשעה שביקשתם, ההסעות בארץ היעד יחכו לכם מיד עם הנחיתה
אתר קול חי No Comments on 'אירופנים' מציגה: קברי צדיקים במזרח אירופה – בטלפון אחד
ב'אירופנים' יכינו לכם את הכרטיסים הכי קרוב למועד ולשעה שביקשתם, ההסעות בארץ היעד יחכו לכם מיד עם הנחיתה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל מי שטס פעם לחו"ל יודע עד כמה זה מורכב ומסובך. החל מרכישת הכרטיס הנכון במחיר הטוב ביותר, ועד התנועה בתוך ארץ היעד. לא מעט אנשים, לאחר הנחיתה בארץ היעד, הופתעו לגלות עד כמה ההגעה אל הנקודה המבוקשת עלולה להיות מסובכת ומלאת עוגמת נפש.

לרוב מדובר במקומות לא מפותחים שיש קושי גדול לתקשר עם המקומיים אפילו באנגלית. גם כאשר ניתן לתקשר לעיתים רבות תיירים הם קורבנות נוחים להונאה. לאחר מכן יש את משימת האיתור עבור מקום נוח ללון בו, סידורי מזון והסעות פנימיות. כל אלו מצריכים כאב ראש לא מבוטל, שבנוסף לכך גם מסתיימים בעלויות גבוהות מהמתוכנן. זה בדיוק הסיבה ש'אירופנים' – חלוצת השירות לנוסע החרדי לחו"ל בכלל ולקברות הצדיקים במזרח אירופה ובאוקראינה מציעה חבילות "הכל כולל" בטלפון אחד, שמציעות גם חיסכון משמעותי בכסף, וגם חיסכון בכאב ראש…

ב'אירופנים' ידאגו לכם להכל, כשאתם מגיעים לשדה, לאחר שמישהו כבר חשב עבורכם על הפרטים הכי קטנים. ב'אירופנים' יכינו לכם את הכרטיסים הכי קרוב למועד ולשעה שביקשתם, ההסעות בארץ היעד יחכו לכם מיד עם הנחיתה, הכל בצורה נוחה מתואמת וזמינה. לינה לכל אורך המסלול, כאשר לעיתים מדובר בהחלפת מקום לינה כל לילה, עם ההתקדמות בין היעדים. שרותי ארוחות והסעדה למהדרין היכן שתחפצו, וכמובן סיוע בתכנון מסלול והכל כמיטב מסורת השירות של 'אירופנים' לספק ללקוחותיה חוויית מושלמת, הנאה ורוגע במהלך השהייה בחו"ל.

'אירופנים' מציעה לכם חבילות לקבוצות לזוגות וליחידים, שמספקות בדיוק את הצרכים הייחודיים שלכם – בהתמחות מיוחדת בנסיעות שורשים וקברי צדיקים במדינות מזרח אירופה. המומחים של אירופנים, המכירים את כל היעדים המתויירים במזרח אירופה, יכולים להמליץ לכם על בניית מסלול בצורה נכונה. לתת לכם מידע מקדים על המקום ולבדוק האם הוא מתאים למסע, לאופי המשתתפים ולזמן המוקצב. ב'אירופנים' מציעים היום את הניסיון הרב ביותר בתכנון נכון של טיסות לחו"ל, עם התחשבות בתקציב של הלקוח, תוך הצגת כל הנתונים הרלוונטיים, באמינות בשירות וברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא.



0 תגובות